Var får jag kasta pappershanddukar?

Får man kasta pappershanddukar bland kontorspapper? Får man kasta pappershanddukar i komposten?
Annika

Kommentarer

  • Hej!
    Nej, du får inte lägga pappershanddukar bland kontorspapper eller i komposten. Det räknas som restavfall och du lägger det i din soppåse.

    Jag har tolkat att du menar pappershanddukar som finns på offentliga toaletter.

    Med vänliga hälsningar
    Ida

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.