Om jag bara ska gå på toan?

Jag åker i företagets lätta lastbil. Måste företaget betala besöksavgift när jag bara ska låna toan?

Kommentarer

  • Hej!

    Ja, åker du in på sortergården med en företagsregistrerad lätt lastbil registreras besöket och faktureras automatiskt. Toaletten är till för våra kunder. Ska du endast besöka vår toalett är du ingen kund. Toalettbesök är ingen ursäkt för att slippa besöksavgiften.

    Med vänlig hälsning

    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.