Var slänger jag en oljepanna?

Var lämnar man en oljepanna av plåt
ca 250 kg?

Kommentarer

  • Hej!

    Innehåller din panna el räknas den som elavfall. Ta kontakt med personalen på sortergården när du ska lämna ditt avfall så visar de var du ska ställa av din panna. Pannor som innehåller el kan lämnas vid alla sortergårdar med undantag för Kaxholmen, Tenhult och Bottnaryd där vi inte har möjlighet att ta emot sådant avfall. Om pannan inte innehåller någon el kan den lämnas på samtliga sortergårdar.

    Är du verksamhetsutövare/företagare och vill lämna elavfall vid en sortergård måste du ha med dig ett avlämnarintyg.

    Med vänliga hälsningar
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.