Vilka veckor tömmer ni trädgårdsavfall 2023?

Kommer ni snart.

Kommentarer

  • Hej!

    Säsongen för tömning av trädgårdsavfall (gäller Jönköpings kommun) pågår mellan veckorna 16 till 45 2023. Vi tömmer sammanlagt 15 gånger under denna period.

    Vilken vecka vi kommer till dig hittar du på vår webbplats under tjänsten
    Sök tömningsdag

    Med vänliga hälsningar
    Lena
    (Uppdaterad )
  • Hej
    Vad är avgiften för trädgårdstömningen nu under 2023
    Bo
  • Hej!
    Vi har två olika storlekar på kärl. 190 liters kärl kostar 730 kr och 370 liters kärl kostar 860 kr. Priserna gäller för säsongen 2023.

    Du kan läsa mer om tjänsten på vår webbplats
    Trädgårdsavfall

    Med vänliga hälsningar
    Ida

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.