Kan verksamheter och företag ansluta sig till fastighetsnära insamling, FNI?

Vi har FNI hemma. Det funkar klockrent. Nu vill vi ha det på jobbet också. Här arbetar närmare 30 personer.

Kommentarer

  • Hej!

    Vad roligt att höra att du är nöjd med ert FNI-abonnemang.

    Men svaret blir nej. Ni kan inte beställa fastighetsnära insamling av oss (2022).
    Kolla med en privat entreprenör. Det finns entreprenörer som erbjuder företag fastighetsnära utsortering via dem.

    Med vänliga hälsningar
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.