Kan jag lämna ett piano på sortergården?

Jag har försökt att skänka bort det men ingen vill ha det. Nu vill jag bara bli av med det. Men var?

Kommentarer

  • Vad tråkigt att du behöver slänga ditt piano!

    Men om ingen vill ha pianot, inte ens second hand, så återstår sortergården. Vi tar emot nedmonterade pianon på sortergårdarna. Men det är viktigt att du först monterar ner pianot i olika materialdelar som du sedan sorterar så gott det går. Kontakta personalen om det är något material du är osäker på.

    Med vänlig hälsning

    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.