Kan jag få soptömning andra veckor?

Det passar mig bättre att få soptömning på jämna veckor istället för på udda. Hur ändrar jag tömningsveckor?

Kommentarer

  • Hej!

    Du har inte möjlighet att bestämma tömningsveckor själv.

    Vi tömmer enligt ett fast schema, vilket innebär att vi inte kan erbjuda andra tömningsintervall eller tömningsdagar.

    Planeringen hjälper oss att hushålla med fordon, bränsle och personal.

    Med vänlig hälsning

    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.