Jag vill byta sopkärl?

Kommentarer

  • Hej!
    Vi behöver veta vad du har för kärl idag och vad du önskar byta till för kärl.
    Kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig.

    Här hittar du information om olika abonnemang som gäller för småhus. Abonnemanget påverkar vilken sorts kärl du får.
    Småhus

    Vänlig hälsning från

    Lena
  • Hur byter man abonnemang från osorterat till FNI?
  • Hej!

    Du kontaktar oss via telefon 036-17 19 00 eller mailar info@juneavfall.se, glöm ej att ange din adress. Vi kommer sedan och byter kärlet mot FNI. Kärlet du har idag måste stå ute och synligt för dem som ska hämta det.

    Ha en bra dag!
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.