Jag vill beställa matavfallspåsar?

Alla matavfallspåsar i vår ICA-butik är slut. Hur får jag tag i nya?

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din fråga!

    Vi levererar matavfallspåsar kostnadsfritt till butikerna, är de slut bör de få påfyllning inom kort. Om du är i behov av nya matavfallspåsar omgående finns det att hämta på din sortergård, upp till två buntar per hushåll. Kontakta personalen på sortergården så hjälper de dig.

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.