Jag har slängt fel på återvinningsstationen, kan ni hjälpa mig?

Jag var på återvinningsstationen idag och råkade slänga i nycklarna i behållaren. Kan ni hjälpa mig?
Mats

Kommentarer

  • Hej!
    Ring till vår kundtjänst så fort som möjligt
    Telefon 036-171900

    För att vi ska kunna hjälpa dig behöver du uppge tidpunkt då du tappade nycklarna, det stations-ID som står på skylten vid återvinningsstationen samt vilken behållare och vilket materialslag det var i behållaren du tappade nycklarna i.

    Har behållaren redan tömts finns det tyvärr ingen möjlighet att få tillbaka det du tappat.

    Med vänliga hälsningar
    Ida

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.