Jag har enskild firma, vad gäller för mig?

Har aldrig tidigare besökt sortergården som företagare, vad gäller?

Kommentarer

  • Hej!

    För dig som företagare är du skyldig att betala för ditt besök på sortergården. Har du enskild firma gäller sortergårdskortet som betalmetod. Avgiften för sortergårdskort betalar du varje år och i förskott. Den beräknas på den mängd avfall som du uppger att du kommer lämna.

    Läs mer om alla villkor och vad som gäller för
    Sortergårdskort

    Med vänlig hälsning

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.