Hur tar jag bort en adress ur appen?

Jag har flyttat och vill inte längre ha notiser om när ni tömmer sopor på min gamla adress. Hur gör jag?
Tack för en bra app!

Kommentarer

  • Hej!

    För att ta bort en adress i appen:

    1. tryck på knappen med tre linjer som ligger i mitten längst ner på alla sidor
    2. nu är du på sidan ”Meny”, tryck på kugghjulet högst upp till höger
    3. nu är du på sidan ”Inställningar”, välj ”Adresser Sophämtning”
    4. adressen/adresserna du lagt in visas. Sätt fingret på den adress du vill ta bort och dra fingret åt vänster. Välj ”radera”. Klart!

      Ha en bra dag!
    Ann-Sofie
    (Uppdaterad )

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.