Hur är sortergården öppen vid påskhelgen?

Jag åker till Mullsjö i påsk för att hjälpa min pappa flytta från sin villa. Kan vara bra att veta hur ni har öppet på sortergården?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!
    De sortergårdar som har öppet på torsdagar stänger klockan 16 på skärtorsdagen. Långfredag och annandag påsk har alla gårdar stängt. Påskafton och påskdagen gäller ordinarie öppettider

    Här ser du alla våra öppettider, även vid storhelger.
    Sortergårdar och öppettider

    Lycka till med flytten!
    Lena
    (Uppdaterad )

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.