Hur får jag hjälp att bli av med min gamla mikro?

Min mikrovågsugn har gått sönder. Jag bor i ett radhus, har ingen bil och orkar knappast bära med mig mikron på bussen för att sedan kånka med den till sortergården.
Tacksam för förslag.

Hälsningar

Kommentarer

  • Hej!

    Det finns enklare sätt att bli av med mikrovågsugnen.
    Du kan beställa hämtning av din mikro vid din bostad – men då mot avgift.

    Här kan du läsa mer om hur du som bor i lägenhet, villa, radhus eller fritidshus beställer hämtning av ditt farliga avfall, elavfall och skrymmande elavfall.
    Hämtning av farligt avfall och elavfall

    Med vänliga hälsningar

    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.