Höjs priset för soptömning 2024?

Jag sitter som kassör för en bostadsförening och behöver veta om priserna för soptömning har höjts. Det påverkar ju hyran.

Kommentarer

  • Hej!
    Nej, priset för soptömning är oförändrat. Taxan för 2023 gäller även för 2024.

    Den enda förändringen i årets avfallstaxa är att vi inför en så kallad dragavgift även för kärl med matavfall om de är placerade mer än 3 meter från sopbilens uppställningsplats.

    På vår webbplats hittar du årets avfallstaxa.
    Avfallstaxa

    Med vänliga hälsningar
    Ida
    (Uppdaterad )

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.