Jag har hört att företag inte får lämna förpackningar på sortergården. Stämmer det?

Var ska vi annars lämna dem?

Kommentarer

  • Hej!
    Du som har ett företag eller verksamhet ska också sortera och lämna ditt förpackningsavfall till återvinning. Antingen kör du förpackningarna till Remondis mottagningsanläggning på Stigamo eller så anlitar du en privat avfallsentreprenör. På mottagningsanläggningen lämnar du dina förpackningar gratis.

    Med vänliga hälsningar
    Ida
    (Uppdaterad )

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.