Var slänger jag min gamla gräsklippare?

Hej, har en gammal gräsklippare, kan jag lämna den hos er?
Det är olja och bensin i den.

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, men först måste du tömma gräsklipparen på olja och bensin. Den tömda gräsklipparen lägger du i containern för metallskrot på någon av våra sortergårdar. Oljan och bensinen lämnar du som farligt avfall. Vi tar emot farligt avfall på alla sortergårdar förutom i Bottnaryd och Tenhult. Dit kommer istället farligt avfall-bilen vid ett par tillfällen per år.

    Med vänliga hälsningar
    Ida

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.