Flytt, vad gäller vid ägarbyte?

Kommentarer

  • Hej!
    Har du sålt din fastighet eller har du köpt en ny?
    Se till att rätt person är mottagare och ansvarig för avfallsabonnemanget genom att beställa blankett för ägarbyte.
    Blanketten ska både köpare och säljare skriva under innan ni postar den till oss. När den nya ägaren registrerats övergår avfallsabonnemanget till den nya ägaren.

    Två sätt att beställa blankett
    1. Beställ blanketten genom att fylla i ett digitalt formulär på vår webbplats
      Flyttanmälan
    2. Beställ blanketten av kundtjänst. Vi skickar blanketten för ägarbyte till dig.
      E-post info@juneavfall.se
      Telefon 036-171900

    Lycka till med nya boendet!

    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.