Får jag besöksavgift flera gånger om dagen?

När jag besöker sortergården får jag besöksavgift. Vad händer om jag åker in en eller flera gånger till, på samma dag?

Kommentarer

  • Hej!
    Du får besöksavgift varje gång du besöker sortergården med en företagsregistrerad lätt lastbil. Men om det ligger kvar något avfall i bilen, som du missat att lämna och upptäcker det på vägen ut, ska du åka tillbaka med en gång. Då hinner inte nästa besök registreras.

    Hälsning från
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.