Det går inte logga in på eran hemsida

Kan inte se Mina sidor.

Kommentarer

  • Hej!
    Du är inte ensam. Det är fler än du som har problem med att logga in på Mina sidor med BankID via sina smarta telefoner. Det gäller både Android och Ios. Vi har anlitat experter som försöker åtgärda felen. Innan felen är åtgärdade kanske något av nedanstående kan hjälpa dig?

    1. Har du tryckt på den blå knappen för att öppna BankID?
    2. Prova att logga in med ditt kundnummer. Ditt kundnummer hittar du överst till höger på tidigare fakturor.
    3. Om du har tillgång till en dator, prova att logga in via den. BankID eller kundnummer gäller.
    4. Prova en annan webbläsare.

    Vill du endast veta när din nästa soptömning är?
    På vår webbplats har vi en sökfunktion där du letar upp nästa tömningsdag för din adress. Den heter ”Sök din tömningsdag”. På den aktuella sidan skriver du endast in din adress och gatunummer. Du behöver ingen inloggning.
    Här är länk till "Sök tömningsdag" på vår webbplats
    Sök din tömningsdag

    Vänlig hälsning från
    Lena

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.