Var kan jag hämta byggavfall?

Har läst att man kan hämta byggavfall som andra lämnat in.
Måste jag vara skriven i Jönköpings kommun för att hämta?
Anette

Kommentarer

  • Hej!

    Förutsättningen för att du ska kunna hämta byggavfall på Jönköpings sortergård är att du är där som privatperson.

    Du kan läsa mer om byggboden samt vad vi tar emot respektive inte tar emot på Jönköpings sortergård på juneavfall.se

    Tänk på att göra en föranmälan som du ger direkt till personalen på sortergården när du har kört in om du kör dit med en lätt lastbil som är registrerad på ett företag.

    Välkommen till oss!
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.