Var lämnar jag brandsläckare?

Kan jag lämna brandsläckare med utgånget datum hos er?
Alf

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, vi tar emot brandsläckare från privatpersoner på sortergårdarna. Vissa återförsäljare tar också emot dem.

    Har du en verksamhet?
    Vi tar inte emot farligt avfall från verksamheter och brandsläckare räknas som farligt avfall. Du kan antingen lämna till vissa återförsäljare alternativt kontakta en privat avfallsentreprenör som kan hjälpa till att ta hand om avfallet.

    Med vänliga hälsningar
    Ida

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.