Kan jag beställa nya kärl?

Hej! Vi lämnar över vårat hus till nya ägare i januari. Jag har försökt rengöra kärlen men tycker det är svårt. Kan man beställa nya kärl och vad kostar det isf? Mvh Lena

Kommentarer

  • Hej!

    Nej, du kan inte beställa nya kärl. Du får rengöra dem så gott du kan.

    Om ett kärl går sönder så lagar vi det eller byter ut det, beroende på var/vad det är trasigt. Det kostar inget om ett kärl har gått sönder och vi kör ut reservdelar och lagar det eller byter det mot ett nytt kärl.

    Trevlig helg!
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.