Varför har ni två bankgironummer?

Jag undrar om ni har bytt bankgironummer? Jag får en del fakturor med ett annat bankgiro än vad som varit tidigare, vad skiljer?

Kommentarer

  • Hej!

    Nej vi har kvar vårt bankgironummer 5233-2475 som vi använder till de fakturor vi skickar.

    Om du har fått en faktura med annat bankgironummer bör den gälla avgift för besök på en sortergård. I sådana fall kommer fakturan från Svea Bank eftersom de har uppdraget att fakturera företag som besöker våra sortergårdar med företagsregistrerade lätta lastbilar. De har ett annat bankgironummer.

    Med vänliga hälsningar
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.