Var kan jag slänga en motorgräsklippare?

Tänker avyttra en bensindriven motorgräsklippare - kan finnas bensin i.
Hur går jag tillväga?

Mvh Håkan

Håkan

Kommentarer

  • Hej!

    En bensindriven gräsklippare som inte är tömd på bensin lämnar du som privatperson på en sortergård och som elektronik.

    En bensindriven gräsklippare som är tömd på olja och bensin lämnar du som privatperson på sortergården som metall. Samma gäller manuella gräsklippare.

    Om du har en verksamhet kan du läsa mer här
    Verksamhetsavfall på sortergården

    Med vänliga hälsningar
    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.