Hur avslutar jag mitt abonnemang i fritidshus?

Jag har sålt mitt fritidshus och vill avsluta mitt abonnemang hos er samt hämtning av mitt sopkärl. Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej!

    Ditt abonnemang samt sopkärl kommer per automatik att övertas av den nya fastighetsägaren när vi har gjort ägarbytet.

    Vi behöver få in en ägarbytesblankett från dig som du hittar på vår webbplats
    Flyttanmälan

    På blanketten fyller du i din adress dit vi skickar din faktura. Den nya ägaren fyller i sina uppgifter så vi vet att ni är överens om datum för ägarbytet.

    Blanketten går bra att maila till oss
    E-post info@juneavfall.se

    Med vänliga hälsningar

    Ann-Sofie

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.