Soptömning i sommarstuga?

Har nu osorterat avfall i fritidshus.
Kommer ni byta ut denna mot att vi måste sortera under sommaren -24.
Leif

Kommentarer

  • Hej!
    Under hösten 2024 byter vi ut kärlen hos er med fritidshus. Då får alla fritidshus och småhus abonnemanget Fastighetsnära insamling (FNI). Abonnemanget innebär att ni får två stycken 370-liters kärl, varav det ena innehåller mat- och restavfall, färgade glasförpackningar och tidningar. Det andra innehåller förpackningar av papper, plast, metall och ofärgat glas. Du får mer information i brevlådan när det närmar sig. Fram till dess behåller du det abonnemang du har idag.

    Med vänliga hälsningar

    Ida

Frågan blir synlig för andra besökare men aldrig ditt efternamn eller e-postadress.