Fungerar SAM Internet på surfplatta?

Vi undrar varför man inte kan söka stöd på surfplattan längre. Vi har ingen dator och har fått hjälp ibland av länsstyrelsen. Så nu undrar vi om man kan boka tid där för det framgår inte av utskicket.

Kommentarer

  • Hej Annette!

    Tack för din fråga.

    För att kunna använda alla funktioner i e-tjänsten SAM Internet måste du logga in och använda e-tjänsten på en dator. SAM Internet är inte anpassad för mobiltelefon, surfplatta eller annan utrustning med pekskärm. Det beror främst på att det inte går att använda kartverktygen så noggrant som krävs på dessa enheter.

    Här kan du läsa mer om vad som krävs av din dator i samband med SAM-ansökan
    (Uppdaterad )