Inloggning SAM

När jag lohhar in i SAM vår jag "Välj kund", när jag trycker den boxen får jag "Sök Kund" och när jag skriver mitt namn, företag eller personnummer händer ingenting. När jag trycker "Visa status för de kunder du har fullmakt för" - står det: Fullmaktsrapport - Inga fullmakter.  Jag har tidigare varit projektledare i olika projekt med fullmakt till föreningar, men dessa är avslutade. Jag tänkte söka nytt bidrag, men kommer inte in i SAM. Hur gör jag?
Hans Gelter

Kommentarer

  • Hej Hans!

    Tack för din fråga. Vi behöver fler uppgifter av dig för att kunna svara på din fråga och ber dig därför ringa oss på tel. 0771-223 223.

    Vi har öppet helgfria vardagar:
    måndag till torsdag kl. 8-16.30, fredag kl. 8-16.
    Maria Kundtjänst