information till fastighetsägaren om någon söker stöd på på hans åkrar

Får fastighetsägaren vetskap om någon söker stöd /bidrag på hans åkrar
Mikael

Kommentarer

  • Hej Mikael!

    Tack för din fråga.

    Det skickas inte ut någon information om detta. Vill du veta om det har sökts stöd på en viss fastighetsbeteckning så ska du vända dig till länsstyrelsen.

    Du når länsstyrelsen på tel. 0771-67 00 00 (välj alternativ 2 eller vänta kvar i tonvalet). Om du bor i Västernorrland ringer du istället 0611-34 90 70.

    Öppettider: helgfria vardagar kl. 8-16.
    Emma Kundtjänst