Hur registrerar jag get

Jag behöver skriva in getter på gården,hur går jag tillväga
Antonina

Kommentarer

  • Hej Antonia

    Om du redan har en registrerad anläggning loggar du in på den och lägger till arten get
    När du har gjort det kan du ta emot getterna.

    Om du inte har en registrerad anläggning loggar du in i samma e-tjänst, men registrerar istället en ny anläggning och uppger arten get på den.

    e-tjänst  Anläggningsregistret - plats med djur

    Det är också bra att kika igenom hur du ska rapportera det och hur stalljournalen ska skrivas i.
    Får och getter
    Lotta Kundtjänst
  • Hej igen Antonia

    Vill bara göra dig uppmärksam på att jag har uppdaterat mitt första svar till dig.
    Så har du redan läst svaret, gå gärna in igen och titta på det uppdaterade.

    Lotta Kundtjänst
  • Hej tyvärr fungerar ej länken via mobil,trycker på eran logga men kommer ej vidare
    Antonina
  • Hej igen
    Skickar med länken till e-tjänsten här igen.
    e-tjänst  Anläggningsregistret - plats med djur

    Observera att vi just nu har driftstörningar i e-tjänsterna som gör att det inte fungerar att logga in. Så avvakta med att försöka till senare. Det ligger ett felmeddelande på e-tjänsten så länge vi har problemet kvar.

    Det är också bra att kika igenom hur du ska rapportera det och hur stalljournalen ska skrivas i.
    Får och getter
    Lotta Kundtjänst