Anläggningsavgift

Jag har fått en påminnelsefaktura för vad jag misstänker är anläggningsavgift, men jag är helt säker på att jag inte fått någon faktura.
Nina

Kommentarer

  • Hej Nina!

    Anläggningsfakturorna skickades ut i våras och har den inte kommit fram till dig så är det mest troligt att postgången har strulat. För att kolla ifall fakturan har kommit i retur till oss behöver vi ha dina uppgifter så återkom med dem här eller ring oss på 0771-223 223.
    Frida Kundtjänst