Var hittar jag mitt Wi-Fi?

Hej jag har precis flyttat in i en lägenhet i Larsberg och det stod att Wi-Fi skulle ingå, men jag hittar ingen info om vad nätet heter eller vad lösenordet är. Hur ska jag göra?

Mvh

Kommentarer

  • Hej,

    tack för din fråga.

    Du som bor i en lägenhet där internetuppkoppling ingår i hyran behöver ha en fungerande router för att hitta ditt trådlösa nätverk. Det kan du beställa av husets internetleverantör, eller köpa i valfri butik som säljer hemelektronik.

    Här hittar du mer information om hur kommer igång med din internetuppkoppling.

    Lycka till med uppkopplingen!