Städning av tvättstugan

Hej! Hur ofta städas tvättstugorna av er? Jag tycker att det är smutsigt ganska ofta.

Kommentarer

  • Hej Eva,

    tack för din fråga. Våra städare gör rent våra tvättstugor en gång i veckan och våra bovärdar ronderar kontinuerligt tvättstugorna för att kunna åtgärda eventuella brister och byta ut trasig eller försvunnen städutrustning.

    Utöver den tillsyn vi utför förväntas ni som bor i huset att städa efter er när ni själva tvättat färdigt. Här kan du läsa mer om hur våra tvättstugor fungerar.

    Gör gärna en felanmälan om du upptäcker att någonting saknas eller inte fungerar i din tvättstuga.

    Allt gott,