Renovering i Käppala

Hej!

Hur ser tidsplanen ut för renoveringen av husen i Käppala?

Mvh

Kommentarer

  • Hej Mikaela!

    Renoveringarna i Käppala kommer att pågå ett par år framöver från och med 2019. Renoveringarna innehåller arbeten både i och utanför husen. Vi basuppgraderar lägenheter, skapar nya lägenheter ovanpå flera hus och förbättrar utemiljö och gemensamma utrymmen så som tvättstugor.

    Uppdaterade tidplaner för varje enskilt projekt hittar du här på vår webbplats. På samma sida finns information om vad som ingår i en basuppgradering och vart du kan vända dig om du ska få din lägenhet uppgraderad och har frågor kring det.

    Vänliga hälsningar,