Parkering och mer än basuppgradering?

Hej!
Jag undrar om det blir något utöver en basuppgradering på Merkuriusvägen 3, Lidingö? Eller Blir det bara stambyte vilket innebär nytt badrum och kök?
En annan fråga, vilka alternativ på parkering finns om man inte vill ha elstolpe?

Kommentarer

  • Hej Jenny!
    I basuppgraderingen som är planerad på Merkuriusvägen 1-17 så ingår nytt badrum inkl. nya stammar i badrum och kök samt ny köksblandare. Vi byter ut alla kontakter och all el i lägenheten och bänkbelysning monteras i kök. Nytt värmesystem kommer att installeras i lägenheten och vi ser även över ventilationen.
    Vad gäller p-platser så har vi både med och utan motorvärmare samt garage runt om på Merkuriusvägen och Jupitervägen. Det som är tillgängligt för uthyrning publiceras på Mina sidor. Glöm inte att aktivera din kö för att kunna anmäla intresse på lediga objekt.