Lösenord till inloggning för Mina sidor

Hej,

Jag sitter på jobbet och behöver göra en serviceanmälan och kommer inte åt mitt lösenord. Kan ni hjälpa mig?

Kommentarer

  • Hej Helena,

    Du kan återställa ditt lösenord genom att klicka på knappen "glömt lösenord" i Mina Sidor. Du är också välkommen att göra din anmälan över telefon. Du når kundtjänst på telefonnummer 08-613 35 00.

    Vänliga hälsningar,
    /Mia
  • Hur får man användarnamn och lösenord till Aptusportal för att boka tvättstuga?

  • Hej Gunilla!

    På din adress är det ännu inte möjligt att boka tvättstugan via Aptus. Vi kommer att informerar närmare när systemet är igång. Du bokar fortfarande tvättstugan med din bokningscylinder.

    Med vänlig hälsning

    Madde