Får jag installera egen bänkdiskmaskin?

Hej
Jag undrar om jag får installera en bänkdiskmaskin i min lägenhet?

Med vänlig hälsning,
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Katarina,
    Tack för din fråga.
    Vi ser helst att en fackman installerar disk- och tvättmaskiner I lägenheten. Du kan beställa installationen via John Mattson som sedan beställer arbetet av vår rörfirma.
    Om du vill ha hjälp med installationen kontakta kundtjänst på tfn 08-613 35 00.

    Med vänlig hälsning
  • Hur mycket är monteringspriset? Kan jag få företagets nummer.
  • Hej,

    Om man installerar tvättmaskin genom Media Markt/Elgiganten och liknande? Är det ok eller måste man gå via er?

    Tack!