Hyror i U25

Hej!

Vad kommer hyran att bli i ungdomslägenheterna i U25?

Hälsningar, Sara

Kommentarer

  • Hej Sara,

    lägenheterna i U25 har hyror inom olika spann, beroende på storlek och placering i huset. Hyran per lägenhet kan du se i respektive lägenhetsannons hos Bostadsförmedlingen. Exakt hur mycket du som bor i huset faktiskt betalar per månad kan sedan variera både uppåt och nedåt beroende på hur mycket eller lite varmvatten du använt. Den första hyran inkluderar ett schablonbelopp för varmvattenförbrukning, därefter debiteras den faktiska förbrukningen på nästa hyresperiod.

    Delningslägenheter
    Tre stycken lägenheter i U25 är delningslägenheter om fem rum och kök. Här bor fyra hyresgäster i varsitt rum med varsitt kontrakt och delar på kök, badrum samt vardagsrum. Rummen i delningslägenheterna hyrs ut av Colive. Besök deras webbplats för mer information.

    Vänliga hälsningar,