Hur gör jag för att hyra garageplats hos er?

Hejsan

Jag är intresserad av att hyra en garageplats hos er, hur gör jag för att se om ni har något ledigt?

Hälsar

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga,

    Vi publicerar våra parkeringsplatser och garageplatser via MinaSidor.
    Du behöver registrera dig där och ställa dig i parkeringskön för att kunna söka parkeringsplats hos oss. När du har registrerat dig kommer du kunna se om det finns lediga platser att söka, om det inte finns någon plats ute på Mina Sidor så har vi ingen i dagsläget att erbjuda.

    Du skickar intresseanmälan på den parkeringsplatsen du önskar att ställa dig i kö för. När publiceringstiden är slut kontaktar vi den som står först i kön. Platserna ligger ute på Mina Sidor i cirka 7 dagar.

    Detta gäller för alla parkeringsplatser och garage inom John Mattsons bistånd.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst
    John Mattson

    John Mattson Fastighetsföretagen AB
  • Det står att det finns plats att tillgå. Undrar om pris
    Gamla Huddinge 433
    Pernilla Karlsson
  • Hej,
    Det kommer finnas garageplatser att hyra på Gamla Huddingevägen, och först kommer det gå ut erbjudande till våra interna hyresgäster. Det är AimoPark som kommer hyra ut, skriva kontrakt och förmedla platserna framöver. Hyran kommer vara ca 1650 kr, och moms kan tillkomma. Vi har tyvärr ingen mer information att lämna i dagsläget

    Annelie