Höjd hyra för parkering

Hej,
Jag undrar varför ni har höjt hyran för garageplats?

Kommentarer

  • Hej Richard,

    tack för din fråga.

    Vi ser över hyrorna för garage- och parkeringsplatser varje år. Vissa år lämnas hyrorna oförändrade, andra år marknadsanpassar vi priserna utifrån den allmänna kostnadsutvecklingen och jämförbara parkeringsplatser.

    Hyrorna för våra parkeringsplatser ligger inom det normala spannet för parkeringsplatser utanför Stockholms innerstad.
    Har du en av de lite dyrare platserna så kan du ställa dig i kö på Mina sidor för att byta till en billigare plats när en sådan blir tillgänglig.

    Vänliga hälsningar,

    John Mattson Fastighetsföretagen AB
    (Uppdaterad )