Får jag grilla på balkongen?

Får man grilla på balkongen?

Kommentarer

  • Hej Oscar!

    Du som bor hos John Mattson kan använda elgrill på din balkong eller uteplats. Andra typer av grillar orsakar säkerhetsrisker och kan störa de som bor närmast intill.

    Det går bra att använda klotgrill eller engångsgrill på lämpliga platser ute på gården så länge det inte råder eldningsförbud.

    Här på vår webbplats hittar du en checklista med mer information om vad som gäller och vad som kan vara bra att tänka på innan du börjar grilla.

    Vänliga hälsningar,