Nybyggnation vid garaget på Larsbergsvägen 31

Hej,
Ni gick tidigare ut med att ni skulle riva Garaget på Lasbergsvägen 31. Hur ligger det till med det?

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!
    Planerna på att bygga hyreslägenheter på tomten fortsätter. Garage planeras att ingå i byggnationen.

    Vi har inte mer information just nu men under året när vi kommer längre med planerna går vi ut med mer info. Läs mer på vår webbplats

    Hälsningar