Kommer ni byta fönster i Larsberg?

Hej

Jag har hört att ni ska byta fönster i Larsberg, stämmer det, och i sådant fall när?

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga.
    Just nu upptar vår stamrenovering i Käppala mycket tid för vår projektorganisation.
    När det gäller fönster i Larsberg har vi tyvärr inte mer och tydligare information än tidigare. Fönsterna planeras att bytas men vi har i dagsläget ingen konkret tidplan att meddela. Det är ett omfattande projekt, ca 10 000 fönster, så det kommer pågå under en period om flera år.
    Så snart vi har information går vi ut med det.

    Med vänliga hälsningar