TV, internet och telefoni efter installation av fiber
Under 2018 och 2019 har många av våra hyresgäster fått tillgång till internet via fiber i sina lägenheter. Vi har installerat utrustningen i din lägenhet, men du måste själv teckna ett nytt abonnemang hos Bredband2 som är vår nya internetleverantör.
Tidigare abonnemang från Com Hem avslutades automatiskt i och med övergången till Bredband2. Du som berörs fick hem en broschyr med information om detta ett par månader innan Com Hem släcktes ner. Har du ännu inte anslutit dig till Bredband2 så kan du göra det när som helst.
Vilka hus som har möjlighet till uppkoppling via fiber, samt vanliga frågor och svar om din nya uppkoppling hittar du här på vår hemsida. Informationen finns även på engelska här.
Tv och telefoni
Vissa tv- och telefonitjänster från Com Hem kan ha påverkats av övergången till Bredband2. Du kan även läsa mer om detta i samma instruktion.
Om du behöver hjälp
Du ska kontakta kundtjänsten hos Bredband2 om du behöver hjälp med att komma igång med din anslutning. Telefonnumret är 08-447 73 50.
Vänliga hälsningar,
Tidigare abonnemang från Com Hem avslutades automatiskt i och med övergången till Bredband2. Du som berörs fick hem en broschyr med information om detta ett par månader innan Com Hem släcktes ner. Har du ännu inte anslutit dig till Bredband2 så kan du göra det när som helst.
Vilka hus som har möjlighet till uppkoppling via fiber, samt vanliga frågor och svar om din nya uppkoppling hittar du här på vår hemsida. Informationen finns även på engelska här.
Tv och telefoni
Vissa tv- och telefonitjänster från Com Hem kan ha påverkats av övergången till Bredband2. Du kan även läsa mer om detta i samma instruktion.
Om du behöver hjälp
Du ska kontakta kundtjänsten hos Bredband2 om du behöver hjälp med att komma igång med din anslutning. Telefonnumret är 08-447 73 50.
Vänliga hälsningar,
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar