Corona – vad gör vi för att minska smittspridningen?

John Mattson följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer och riktlinjer om Coronavirus, covid-19. Vi följer myndigheternas information om lägesutvecklingen och har beredskap för att hantera situationer som kan uppstå om en medarbetare skulle misstänkas vara smittad. Vi uppmanar även våra leverantörer och entreprenörer att följa Folkhälsomyndighetens rekommendationer för sin personal.

Kundtjänst håller receptionen öppen för tidsbokade besök
Vår kundtjänst är bemannad som vanligt men receptionen på Larsbergsvägen 10 kommer tills vidare hålla dörren stängd för besökare. Endast inbokade möten tas emot. Telefontiderna är 7.00-10.00 och 13.00-15.00. Kontakta kundtjänst på e-post info@johnmattson.se. Felanmälningar görs enklast på Mina sidor på vår hemsida.

Felanmälan – prioriteringar av åtgärder
Vårt mål är att du som hyresgäst ska få så effektiv och bra hjälp vid felanmälningar som möjligt, men utifrån den rådande situationen är det prioriterat att hålla våra kunder och vår personal friska. Vi kommer därför fokusera på att åtgärda funktionsfel av brådskande karaktär och planera in övriga felanmälningar för åtgärd längre fram.

Har du gjort en felanmälan och har symptom på virussmitta eller misstänker att du kan vara smittad ska du meddela oss så snart som möjligt så att vi kan planera om arbetena i din lägenhet.

Mer information
Misstänker du att du är smittad, kontakta sjukvårdsupplysningen via 1177 så snabbt som möjligt för rådgivning. Mer information och svar på frågor hittar du på Folkhälsomyndighetens webbplats.

Med vänlig hälsning,
Kundtjänst, John Mattson

(Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.