Vilken internetleverantör har jag?

Hej!
Jag har fått ett brev från Telenor som skriver att min fastighet bytt nätleverantör. Jag undrar vilken den nya leverantören är. Tacksam för information.

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har samlat all information kring internet och bredband på våran hemsida. https://www.johnmattson.se/tv-internet-och-telefoni/

    Vänliga hälsningar,
  • Aha okej, tack för svar men undrar ändå, har vi alltså fibernät i våra lägenheter på sturevägen? Mvh Linda
  • Våra hus i Sollentuna är anslutna till SEOM, Sollentuna Energis fibernät. Du som bor hos oss i Sollentuna kan fritt välja bland de leverantörer som erbjuder tjänster inom det öppna fibernätet.

    Önskar dig en trevlig dag!