Barnvagnsrum

Hej! Jag ska få barn och undrar hur jag får tillgång till barnvagnsrummet?

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga. Om du bor i ett hus med digitala nyckelbrickor (Aptus) kan vi lägga på behörighet på dina brickor till barnvagnsrummet. Bor du i ett hus utan Aptus är du välkommen till vår kundtjänst på Larsbergsvägen 10 och kvittera ut en nyckel.

    Med vänlig hälsning

  • Hej! Tack för svar. Hur får jag denna behörighet? Måste jag komma in till era kontor? Eller hur kan ni ordna det?

    Tack för hjälpen!
    Cecilia
  • Hej,
    Du behöver inte komma in till kontoret utan jag lägger på behörighet till barnvagnsrummet på dina brickor nr 1 och 2. Det kommer att fungera inom 5-10 minuter.

    Med vänlig hälsning