Barnvagnsrum och extra tvättstuga

Hej!
Jag försöker få svar på om det finns något barnvagnsrum i längan Larsbergsvägen 12-18?
Sedan undrar jag var den andra tvättstugan är som ni skrivit om i en annons på Lediga lägenheter i samma länga?

Kommentarer

  • Hej Karin,

    Tack för ditt mail!
    Våra bovärdar har försöker nå dig men barnvagnsrummet ligger i källaren i port 16.
    Gällande tvättstugorna 1 och 2 hittar du dem mellan port 14-16

    Önskar dig en trevlig dag