Vilken iOS version har era iPads?

vilket IOS följer med vid köp av beg ipad
Per Arne Blomberg

Kommentarer

  • Hej Per Arne,

    Tack för din fråga.

    Vid köp av iPad hos oss får du den senaste versionen som iPaden var uppdaterad till när vi köpte in dem till oss. Vi uppdaterar alltså inte dessa på plats hos oss, så skulle det finnas uppdateringar som är kompatibla med den valda enheten får du installera dessa själv.

    I de flesta fall är de nästan alltid uppdaterade med den senaste versionen när vi köper in dem, men det är inget vi garanterar.

    Alla de iPads du hittar i vårt utbud för tillfället är kompatibla med den senaste versionen av iOS, vilket i skrivande stund är iPadOS 17.2, released December 11, 2023.

    Hoppas det gav svar på din fråga, annars få du återkomma.

    Önskar dig en fin fredag.
    Felix Teamleader